Hoe wordt mijn product afgeleverd bij mij?

Alle artikelen zijn met de hand gemaakt, dit wil zeggen dat het van een hoge kwaliteit is. Natuurlijk blijven alle producten steeds breekbaar en fragiel. Alles is steeds verpakt met noppenfolie, opvulchips en andere verpakkingsmaterialen zodat er onderweg niets met uw aangekocht product kan gebeuren.

 

Hoelang duurt het vooraleer mijn product arriveert?

Nadat je via de webshop een artikel besteld hebt, wordt deze order binnen de week verpakt. Telkens op woensdag worden alle pakjes naar de post gebracht en van daaruit verstuurd naar het door u opgegeven adres. Dit wil zeggen dat als je het product maandag of dinsdag besteld het sneller bij je zal zijn. Wanneer je het product op donderdag/vrijdag of in het weekend besteld zal het tot en met woensdag duren vooraleer het pakket de post op gaat.

Wanneer het product binnen België verstuurd wordt duurt het nog een 3 – 5 werkdagen vooraleer het u bereikt.
Wordt het pakket buiten België verstuurd kan het echter iets langer duren vooraleer het u bereikt. Meestal is dit tussen de 5 – 15 werkdagen.

Plaatste je via de webshop een persoonlijke aanvraag van minimaal 10 euro, dan verloopt dit contact via e-mail of telefonisch. Je kan ook steeds langskomen in het atelier en dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard duurt het dan ook iets langer vooraleer het product klaar is, in verband met verschillende droogtijden en fases van het maken van de product(en).

Wat zijn de kosten voor de versturing van het pakket?

Wanneer u pakket binnen België verstuurd wordt:

– uw pakket weegt tussen de 0 kg en 5 kg dan komt het op  6 euro
– uw pakket weegt tussen de 0 kg en 25 kg dan komt het op 13 euro

Wanneer u pakket buiten België, binnen EU verstuurd wordt:

– uw pakket weegt tussen de 0 kg en 5 kg dan komt het op 9 euro
– uw pakket weegt tussen de 0 kg en 25 kg dan komt het op 16 euro


Kan ik mijn bestelling komen ophalen in het atelier in plaats van laten versturen?

Ja, dat kan zeker! Binnen de webshop kun je het knopje ‘lokaal afhalen’ gebruiken bij het bevestigen en betalen van je producten. Nadat je je bestelling geplaatst hebt, heb je daarna 10 dagen de tijd om je bestelling te komen afhalen in het atelier. De datum en uur van afhaling kan dan besproken worden, telefonisch of via e-mail.

 

Is er een mogelijkheid om mijn bestelling te annuleren/retourneren?

Indien je bestelling nog niet is verstuurd via de post, dan kun je deze annuleren. Hou er wel rekening mee dat indien je een terugbetaling kiest, er dan 10% administratie kosten in rekening van de klant gebracht worden.

 

Indien je het product wenst te wisselen voor een ander product dan kan dat wanneer het product nog niet is verstuurd via de post. Indien het product dezelfde kostprijs heeft dan kan je dit laten weten via mail, met een duidelijk beschrijving van welk product je had besteld en welk je in de plaats wenst.

Mocht het product verschillen in kostprijs, dan bespreken we onderling hoe dit verschil aan u wordt terugbezorgd. Vaak wordt dan gekozen om het verschil aan u terug te bezorgen in de vorm van een giftcard. Zo bent u het geld niet kwijt en kunt u het gebruiken voor een volgende bestelling of om een workshop te boeken.

 

Als de bestelling wel al is verstuurd dan kan dit niet meer geannuleerd worden. Wel kunt u na ontvangst, het pakket op eigen kosten terug sturen. U heeft hiervoor 2 dagen na ontvangst de tijd. Wanneer alle producten heelhuids terugkeren in de originele verpakking zonder missende stukken of zonder beschadigingen en zonder gebruikssporen dan wordt er 90% aan u terugbetaald van uw bestellingskost. 10% wordt ervan af gehouden voor alle administratieve kosten. Wanneer u het product wenst te retourneren laat dit dan ook zo snel als mogelijk weten via info@leenphilips.be.

 

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

In het geval dat er een beschadiging is aan uw bestelling, gelieve mij dan zo snel als mogelijk te contacteren via info@leenphilips.be. Vergeet niet om de volgende zaken te vermelden in de e-mail: wat is er exact kapot (beschrijf zo gedetailleerd mogelijk), stuur een duidelijke foto van de beschadiging en stuur een foto van de verpakking langs de buitenzijde. Van zodra u het pakket ontvangt heeft u 24u de tijd om dit te laten weten. We kijken dan wat we voor u kunnen doen.

 

Ik ontving mijn unieke handgemaakte producten, maar hoe verzorg ik deze?

Alle producten die gemaakt worden zijn voedsel veilig. Er wordt heel hard gewerkt en uitgezocht/uitgetest voor uw producten. De kwaliteit van alle items is zo hoog als mogelijk. Blijf er wel rekening mee houden, je kunt alles steeds gebruiken in het dagelijkse leven, maar draag zorg voor al uw producten. Het zijn functionele kunst objecten en vragen dus wel aandacht in het gebruik. Heb je hierover toch vragen dan kan je deze zeker stellen via het contact formulier.

Wassen:

Alle kleine producten kunt in de vaatwasser steken, maar dit wordt niet meteen aangeraden. Het zijn en blijven nog steeds handgemaakte producten, om breuk te voorkomen was je ze dus beter met de hand. Zeker de grotere producten kunnen alle verzorging gebruiken.

 

Privacy policy

Alle informatie die wij van u krijgen worden enkel en alleen maar verzameld voor het gebruik van de verzending van de producten en om met u te communiceren hierover. Wij kunnen deze niet gebruiken voor het versturen van marketing e-mails of andere reclame.

 

Heb je nog vragen contacteren kan via

info@leenphilips.be
0472/52.12.65

Leen Philips
Daverlostraat 173
8310 Assebroek

U kunt me ook steeds rechtstreeks bereiken via de contactpagina.